Prepravné podmienky

Cenník dopravy

do 12 ks fliaš (6 ks =1 karton)  5,- € s DPH za dopravu

nad 12 fľiaš dohoda emailom alebo telefonicky

Príplatok za platbu pri doručení (dobierka) ... 1,- € s DPH

osobný odber, alebo iný spôsob dopravy je možné dohodnúť telefonicky alebo emailom.

 

Dodacia lehota
Tovar, ktorý je skladom sa spravidla expeduje na druhý pracovný deň po obdržaní objednávky (skladom je všetok tovar uvedený v e-shope, avšak v obmedzenom množstve). Zmluvný prepravca deklaruje dodaciu dobu 1 pracovný deň. V prípade spôsobu platby dobierkou plynie dodacia lehota dňom obdržania objednávky. V prípade spôsobu platby prevodom z účtu plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám príde po objednaní e-mailom, ak sa chcete pred úhradou sumy uistiť či je objednaný tovar skladom, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom). Maximálna doba expedície tovaru je 14 pracovných dní. V prípade možných komplikácií (napr. objednané víno nie je skladom a je dopredané aj u výrobcu alebo sa predpokladá dlhšia čakacia doba na naflaškovanie) Vás bude kontaktovať náš pracovník za účelom zmeny alebo storna objednávky.

Preprava tovaru
Preprava objednaného tovaru sa realizuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Váš tovar je počas prepravy chránený proti nárazom a poškodeniu špeciálnym kartónovým obalom a bublinkovou fóliou. V cene dopravy je zahrnutý prepravný obal, poistenie Vášho tovaru, dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatky za doručenie sú zahrnuté do konečnej ceny objednávky.
Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdené podpisom kupujúceho na súpiske rozvozu zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku pri prvom pokuse o doručenie dodať, zanechá o tom zasielateľ príjemcovi písomné oznámenie. Zasielateľ sa potom pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň. Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej stav, ak javí balík známky poškodenia (zdeformovaný tvar, pretekajúci obsah,..), tak ju nepreberajte a vypíšte reklamačný list s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. V prípade, že balík preberiete a potvrdíte to svojim podpisom, je ďalšia reklamácia u dopravcu nemožná a zásielka sa považuje za doručenú.